گیتی افروز

آموزش ساخت پروژه های VR

آموزش توسعه نرم افزارهای VR


صفر تا صد
سطح

1
فصل

1
جلسه

02
ساعت

استاد

مهندس رضا استادی

توسعه دهنده بلاکچین و مشاور تکنولوژی

"واقعیت مجازی و واقعیت افزوده انقلابی بزرگ در نحوه تعامل ما با کامپیوترها، جهان پیرامون و یکدیگر هستند. و نیز یونیتی، در خط مقدم این فناوری قرار دارد."

 

معرفی دوره

این دوره، آموزش ساخت پروژه های VR، با هدف خلق تجربیات پویاتر و انعطاف پذیرتر برای کاربران رقم میخورد. طی دوره، زبان سی شارپ آموزش داده شده و در یونیتی، آن را به کار خواهید گرفت. پس از تکمیل دوره، با مبانی برنامه نویسی مانند متدها، حلقه ها و متغیرها آشنا خواهید بود. همچنین، قادر به استفاده از رویدادها بوده و نحوه پیاده سازی آنها را در محیط توسعه VR می آموزید. 

 

پیش نیازهای دوره:

شما نیاز به هیچگونه دانش و تجربه برنامه نویسی ندارید و تمامی مبانی جهت کسب بهترین نتیجه از دوره ساخت پروژه های واقعیت مجازی آموزش داده می شود. 

 

چرا این دوره را انتخاب نمایید؟

برنامه نویسی یکی از بخش های مهم و ضروری جهت ساخت پروژه های VR تعاملی است. حتی در صورتی که هدف شما تبدیل شدن به یک طراح VR است، توانایی خواندن کدها یک مهارت ارزشمند به حساب می آید. این دوره، شما را جهت خواندن و نوشتن کدهای واقعیت مجازی با استفاده از سی شارپ و یونیتی آماده می کند. 

سایر مزیت های دوره:

  • دسترسی به ویدئوهای دوره
  • گروه رفع اشکال با حضور اساتید
  • آموزش مبتنی بر اجرای پروژه های کاربردی
  • تدریس توسط افراد متخصص با تجربه چندین ساله در صنایع




سرفصل ها:

 

بخش اول.
  • نحوه ایجاد اسکریپت های سی شارپ در یونیتی
  • نحوه پیوست کردن اسکریپت ها به آبجکت های بازی در یونیتی
  • نحوه استفاده از توابع شروع و آپدیت و ترجمه آنها به جابه جایی آبجکت ها

 

بخش دوم.
  • کنترل کامپوننت های یونیتی با استفاده از اسکریپت ها
  • ایجاد آبجکت های جدید با استفاده از اسکریپت ها
  • ایجاد آبجکت با اسکریپت ها با استفاده از loop ها

 

بخش سوم.
  • ساخت رابط کاربری آبجکت های بازی و قرار دادن آن ها در محیط واقعی
  • استفاده از سیستم رویدادهای یونیتی جهت کلیک روی یک آبجکت
  • تغییر صحنه ها با استفاده از کدها

 

بخش چهارم.
  • استفاده از کدها جهت شناسایی زمان trigger ها
  • ایجاد انیمیشن های ساده چرخش
  • ایجاد سیستم trigger در انیماتور



بخش پنجم.
  • مفاهیم physics، colliders و raycasting در واقعیت مجازی
  • استفاده از Unity Audio و فعالسازی آن در اسکریپت
  • استفاده از array و random

 

بخش ششم.
  • سیستم waypoint و نحوه استفاده از آن
  • Flocking algorithm و نحوه کنترل آن
  • Ocean shader و نحوه کنترل آن

سرفصل ها
1
2 ساعت رایگان
جلسه آشنایی

دانلود نرم افزار موبایل آموزشگاه گیتی افروز

با دانلود و نصب این اپلیکیشن میتوانید از تمامی خدمات آموزش مجازی ما در گوشی هوشمند خود بهره مند شوید.

دانلود اپ اندروید