گیتی افروز

آموزش آنلاین آنالیز بازاریابی

آنالیز بازاریابی، فروش و کسب و کار


صفر تا صد
سطح

4
فصل

20
جلسه

80
ساعت

معرفی دوره آموزش آنلاین آنالیز بازاریابی:

 

کسب مهارت های اساسی تحلیل داده جهت پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی و پیش بینی فروش 

بازاریاب ها همواره به دنبال درک و پیش بینی رفتار مشتریان هنگام خرید محصولات و خدمات و نحوه واکنش آنها به محرک های بازاریابی هستند. در دوره آموزش آنلاین آنالیز بازاریابی، یاد میگیرید چگونه از آنالیزها برای رشد کسب و کار، افزایش اثربخشی و بهینه سازی نرخ بازگشت سرمایه استفاده نمایید. 

  • گردآوری و ارزیابی داده ها
  • مدلسازی سناریوهای مدرن بازاریابی
  • ارائه یافته ها با ابزارهایی مانند اکسل، گوگل آنالیتیکس، دیتا استودیو، و تابلو



آنچه در انتهای این دوره یاد میگیرید…

  • شناسایی، سازماندهی و توصیف داده ها برای تصمیمات تجاری دقیق تر
  • تعیین و تحلیل روابط بین متغیرها
  • استخراج نگرش مصرف کنندگان از داده ها
  • توسعه مدل برای آنالیز داده ها، ارزیابی ریسک و بهینه سازی تصمیمات کسب و کار
  • ارائه برنامه مدیریتی مناسب


اطلاعات کلی دوره:

  • طول دوره: ۳ هفته
  • نوع دوره: آنلاین
  • شروع ثبت نام: از همین امروز
  • پیش نیاز: ندارد
  • برگزار کننده: شرکت دانش بنیان گیتی افروز
  • پشتیبانی: ۰۹۱۴۶۰۰۳۰۰۲ - ۰۴۴۳۳۳۸۸۱۷۵



تماس و مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش آنلاین آنالیز بازاریابی با آکادمی گیتی افروز تماس بگیرید. 

۰۹۱۴۶۰۰۳۰۰۲

۰۴۴۳۳۳۸۸۱۷۵

پرسش های متداول

  • مدیران محصول
  • مدیران بازاریابی
  • تحلیلگرهای تجاری
  • مهندسان
  • علاقه مندان به علم داده
  • علاقه مندان آنالیزهای تجاری

تحلیلگر بازاریابی، فردی  است که مسئول مطالعات وضعیت بازار برای ارزیابی فروش بالقوه محصولات و خدمات میباشد. یک تحلیلگر موفق، قادر خواهد بود داده های کیفی، روندها و استراتژی ها را با هدف بهبود جایگاه رقابتی آنالیز نماید.

سرفصل ها
1
10 ساعت
آنالیز داده ها

در این بخش، استخراج اطلاعات از داشبوردهای داده، آنالیز نتایج احتمالی کسب و کارها با استفاده از مدلسازی، روش های دستیابی به اطلاعات مورد نیاز، پیش بینی سنجه های مالی بر اساس سناریوهای احتمالی را یاد میگیرید.

2
2 ساعت و 30 دقیقه
آمار توصیفی
3
2 ساعت و 30 دقیقه
صفحات گسترده
4
2 ساعت و 30 دقیقه
مدیریت داده ها
5
2 ساعت و 30 دقیقه
تصویر سازی داده ها
1
10 ساعت
تصویرسازی داده ها

مفاهیم داستان پردازی با داده، ساخت داشبوردهای تعاملی با نرم افزار تابلو، ارائه نتایج حاصل از آنالیز داده ها و به کارگیری اصول طراحی و تصویرسازی اثربخش را در این بخش خواهید آموخت.

1
10 ساعت
گوگل آنالیتیکس

این بخش شامل آموزش گوگل آنالیتیکس از جمله تکنیک های گزارشدهی پیشرفته، آنالیز و بهینه سازی نتایج، نتیجه گیری های کاربردی برای رشد قابل توجه کسب و کار و غیره است.

1
10 ساعت
آنالیز بازاریابی

در این بخش، با تعداد زیادی از سنجه های بازاریابی و کسب و کار آشنا می شوید و یاد میگیرید چگونه اثربخشی تلاش های بازاریابی را ارزیابی نمایید.

3
2 ساعت و 30 دقیقه
شناسایی سنجه های مهم
5
2 ساعت و 30 دقیقه
آنالیزهای گسترده

مبلغ سرمایه گذاری در دوره

1000000 تومان

دانلود نرم افزار موبایل آموزشگاه گیتی افروز

با دانلود و نصب این اپلیکیشن میتوانید از تمامی خدمات آموزش مجازی ما در گوشی هوشمند خود بهره مند شوید.

دانلود اپ اندروید