معرفی دوره آموزش آنلاین آنالیز بازاریابی:
کسب مهارت های اساسی تحلیل داده جهت پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی و پیش بینی فروش
بازاریاب ها همواره به دنبال درک و پیش بینی رفتار مشتریان هنگام خرید محصولات و خدمات و نحوه واکنش آنها به محرک های بازاریابی هستند. در دوره آموزش آنلاین آنالیز بازاریابی، یاد میگیرید چگونه از آنالیزها برای رشد کسب و کار، افزایش اثربخشی و بهینه سازی نرخ بازگشت سرمایه استفاده نمایید.
- گردآوری و ارزیابی داده ها
- مدلسازی سناریوهای مدرن بازاریابی
- ارائه یافته ها با ابزارهایی مانند اکسل، گوگل آنالیتیکس، دیتا استودیو، و تابلو
آنچه در انتهای این دوره یاد میگیرید…
- شناسایی، سازماندهی و توصیف داده ها برای تصمیمات تجاری دقیق تر
- تعیین و تحلیل روابط بین متغیرها
- استخراج نگرش مصرف کنندگان از داده ها
- توسعه مدل برای آنالیز داده ها، ارزیابی ریسک و بهینه سازی تصمیمات کسب و کار
- ارائه برنامه مدیریتی مناسب
اطلاعات کلی دوره:
- طول دوره: ۳ هفته
- نوع دوره: آنلاین
- شروع ثبت نام: از همین امروز
- پیش نیاز: ندارد
- برگزار کننده: شرکت دانش بنیان گیتی افروز
- پشتیبانی: ۰۹۱۴۶۰۰۳۰۰۲ - ۰۴۴۳۳۳۸۸۱۷۵
تماس و مشاوره
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش آنلاین آنالیز بازاریابی با آکادمی گیتی افروز تماس بگیرید.
۰۹۱۴۶۰۰۳۰۰۲
۰۴۴۳۳۳۸۸۱۷۵
پرسش های متداول
- مدیران محصول
- مدیران بازاریابی
- تحلیلگرهای تجاری
- مهندسان
- علاقه مندان به علم داده
- علاقه مندان آنالیزهای تجاری
تحلیلگر بازاریابی، فردی است که مسئول مطالعات وضعیت بازار برای ارزیابی فروش بالقوه محصولات و خدمات میباشد. یک تحلیلگر موفق، قادر خواهد بود داده های کیفی، روندها و استراتژی ها را با هدف بهبود جایگاه رقابتی آنالیز نماید.